Powered By Blogger

sobota 4. prosince 2010

Ano, opravdu tam zase letím!

Zdravím vás zase po čase ze svého blogu o Keni. Mám k tomu pádný důvod. Ano, tušíte správně. Zase letím do Keni. Já když si něco vezmu do hlavy, tak to musím dotáhnout. Když jsem na podzim 2009 odjížděla z Jihoafrické republiky, řekla jsem si, že se do Afriky vrátím. A vrátila jsem se tam hned v červnu 2010 a hned na téměř 1,5 měsíce do Keni jako dobrovolník. Když jsem v srpnu odjížděla z Keni, řekla jsem si, že se tam ještě musím vrátit. A je prosinec a já fakt jedu zpátky...

Slíbila jsem totiž dětem z Ganja la Simba Primary School, že se budu snažit sehnat nějaké finance, abych jim mohla koupit víc učebnic, než mají. Tehdy jsme jim k jejich současným 45 učebnicím na 80 žáků na 6 přemětů předávali ubohých 10 navíc. Vypsala jsem soukromou finanční sbírku a během dvou měsíců sehnala od svých přátel a přátel jejich přátel 25 000 korun, za což počítám, že budu moct koupit 250 učebnic.

VŠEM TĚM, KTEŘÍ PŘISPĚLI DO MÉ SBÍRKY NA UČEBNICE I TOUTO CESTOU MNOHOKRÁT DĚKUJU!

NEJVÍC CHCI PODĚKOVAT SVÝM RODIČŮM, kteří mě tolik podporují. Nejen ve studiu, tak v těchto mých charitativních snahách. Bez nich bych tuhle druhou cestu do Keni nezrealizovala. Měla jsem totiž koupenou jednu letenku na konec října, ale musela jsem ji z neodkladných důvodů zrušit a přišla o dost peněz a tím pádem neměla na druhou, kterou mi naši koupili. DĚKUJU DĚKUJU DĚKUJU

V neděli, tj. zítra, v pět odpoledne odlétám z ruzyňského letiště přes Amsterodam do Nairobi. Odtamtud zase autobusem do Mombasy a tam už by měl na mě čekat můj kamarád Salimu. Když jsem odjížděla posledně, měla jsem problém se sbalit do krosny. Tentokrát moje krosna téměř zeje prázdnotou a přitom mám všechno nutné, co jsem měla i minule. Je ale fakt, že jsem s sebou minule měla spoustu věcí, třeba oblečení, navíc. Teď mám jen to nejnutnější, vždyť se tam skoro všechno dá pořídit tak levně.

Takže mi prosím všichni držte palce, ať není zítra na letišti zase sněhová kalamita, ať není kalamita ani v Amsterodamu a ať v pořádku dorazím do Mombasy, respektive do Kwale.

Všem díky a ozvu se z Kwale :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat