Powered By Blogger

pondělí 20. prosince 2010

Navic dny v Nairobi



Zdravim, takze se hlasim stale jeste z Nairobi! Nastesti to tedy vypada, ze poletim zitra rano. Tedy, je to velmi pravdepodobne, protoze KLM uz konecne poslalo do hotelu seznamy lidi, kdy kdo poleti a v kolik nas tu zitra vyzvednou. Od soboty vecera do dnesniho rana vsak hotel od KLM nemel jedinou informaci. Personal hotelu je tak ukrutne mimo, ze nebyl schopny ani lidem rikat, ze kousek odsud je kancelar KLM a ze tam muzeme hned rano zajit. Kreteni jsou to tu na hotelu!

Vcera jsem stravila asi dve hodiny tim, ze jsem se snazila dovolat na celkem 7 telefonnich cisel na KLM a Kenya Airways. Uspela jsem trikrat a pokazde mi rekli uplne jinou informaci. Ale aspon nejakou, protoze zadnou informaci neposlali na hotel. Nebo mozna poslali, ale ti neschopove tady ji nenasli v emailu! Ve finale jsem za tohle telefonovani vyplazla cca 2000 korun!

Ze vcerejska na dnesek jsem se vzbudila nekdy po seste hodine rano, protoze jsem nemohla spat, jak jsem byla nervozni, ze nic nevim. Zkusila jsem se na jedno z cisel dovolat a ejhle, zvedla mi to zenska, ktera mi poradila, ze kousek od hotelu je kancelar KLM a ze tam mam zajit, ze mi udelaji re-booking letenky a ze oteviraji v 8 hodin. Stepovala jsem pred kancelari v prizemi uz v pul osme a byla jsem pvni na rade. Jenomze zenska na prepazce mi rekla, ze s mou letenkou nemuze hybat, ze je nemenna. Nenechala si vysvetlit, ze to neni moje vina, ze jsem neletela v sobotu. Krava ani nevedela, co se o vikendu v Evrope delo, a poslala me do 5. patra primo do kancelare KLM. Tam byli chlapici plne informovani. Spustila jsem tedy divadlo, jak jsem vystresovana z toho, ze mi dochazeji leky na cukrovku a skoro jsem se tam uprimne rozbrecela. Chlapik me uklidnil, ze me zkusi dat do prvniho letadla, ktere bude volne! Prvni volne je zitra rano. Uff, dostala jsem potvrzeni, ze letim zitra a mela bych do Prahy priletet zitra vecer. Uvidime, podle situace. Spis pocitam, ze se jeste zdrzim v Amstru... Jakmile jsem mela svoje hotove, okamzite jsem informovala vsechny, koho jsem potkala, aby tam sli. Ale uplne nejdriv jsem bezela pro Alinu, svoji novou kamaradku z Rumunska, abych ji do kancelare dotahla a aby taky letela co nejdriv. Letime zitra spolu :o)

Vtipne ovsem bylo, kdyz jsem se ted pred chvili ptala na hotelove recepci, jestli uz maji seznamy... Tvrdili, ze nic nemaji. V tu chvili prisla Mary a rekla jim, ze vedle v Intercontinentalu seznamy maji, a ze jde prave z kancelare KLM a ze ji rekli, ze seznamy poslali i sem, tak at je koukaji najit. Samozrejme je po hodne chvili snazeni nasli. Nejake dva, ale ani na jednom nebylo moje jmeno! Kreten se sel podivat kamsi znovu a najednou vytahnul nejaky dalsi seznam, kde moje jmeno bylo. To jsou fakt neschopove tady v Regency hotelu...

No, je ale fakt, ze to tu bylo (doufam, ze uz muzu psat minuly cas) mnohem prijemnejsi cekani, nez nekde na letisti. Vlastni pokoj, sprcha, elektrina, snidane, obed, vecere. A vse placene KLM. Vcerejsi odpoledne jsem stravila ctenim knizky a slunenim u bazenu. Dneska jsme jely ctyri holky taxikem do West Gate, coz je nakupni centrum pro bohate a cizince. Dokonce jsem nakoupila i nejake vanocni darky. Tak doufam, ze se mi neztrati batoh! A po obede jsme s Alinou vyrazily na Jomo Kenyatta Building. Ano, to je budova, na kterou jsem se snazila dostat v srpnu, kdyz jsem tu byla, ale byla tam nejaka konference, tak byla vyhlidka v poslednim patre zavrena. Vyhled je odsud uzasny! Nikdy bych nerekla, ze je v Nairobi tolik zelene.

Prosim, drzte mi vsichni palce, at opravdu zitra odletim a at se take v poradku zitra vecer dostanu do Prahy!

Žádné komentáře:

Okomentovat